attans meloner

 
                             bacardi


En underbar dag på jobbet igen, eller inte. Var lite kaos då kenny skulle till malmö och jobba, men sen inte kom tillbaka till 1400 som han sa att han skulle.melon
"HEJ HENRIK"
"Hej Karin"
"Vad gör du här?" fnizz
"Det undrar jag med!"
Stackars Henrik fick komma in på sin lediga dag och jobba bara för Kenny dissa!

Sen var jag på väla och handla sprit på systemet med Elaine och hennes mamma, som jag och Elaine ska dricka imorgon då vi ska till båstad på halloweenfest ;D Jag ska vara pirat!! och elaine ska vara en töntig älva ;( geeeek!!
En god bacardi grand melon, och EN bacardi breezer vattenmelon ;D + en vanlig vodka. Fan vad sjysst det kommer bli imorgon! hoppas jag iaf....

Kommentarer
Postat av: ilejn

haha jävlar du, i morn blir det party! det kan du lita på :D och älvor är inte töntiga ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback