bebislamm



Dagen började med att jag vaknade kl 1130 och slog på tvn och kolla party of five! som har börjat igen på tv 3, underbart <3 Efter det kollade jag såklart Hem till gården på 4an där Charity blev dömd för mordet på Chris, fast hon inte ens gjort det! OMG! drama! Och sen kolla jag våra bästa år, Brady och Cloe är så söta tillsammans ;D fnizz!

bebislammSkulle köpa lite saker till min outfit ikväll då jag ska på halloweenfest! Och då köpte också en URGULLIG sak till mitt nya och första kusinbarn på mammas sida, Vira!
Hon kommer säkert se ursöt ut som ett litet bebislamm! :D

Ikväll hoppas jag kommer bli massa kul och bra! Jag känner verkligen att jag passar som pirat, en galen pirat som DÖDAR!

Kommentarer
Postat av: ilejn

haha ja du kvällen blev ju helt okej! förutom slutet då hehe. tills dess hade jag jättekul :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback