jobbet dödar mig

laberowells

Idag fick jag reda på att man skulle skriva upp sig på en lista om man ville följa med på julbord, IDAG fick jag reda på det eftersom jag råkade läsa det på min rast och IMORGON var sista anmälningsdagen. Tur för mig, kan ju fan inte missa wells och labero! Petra hade dock inte heller skrivit upp sig så jag gick runt och peaka henne om att hon skulle göra det, måttligt roande från hennes sida. Jag tror att Petra är hemligt förälskad i mig för hon brukar blinka åt mig när jag sitter i kassan och då rodnar jag sjukt mycket ;D
Tur att jag jobbade till 1400 idag, jag orkar inte vara där när både Betzy och Gunilla jobbar. Det finns inget jobbigare än de två tanterna tillsammans, men jag ler falskt så de gillar mig. fnizz!
Hemma var väldigt händelserikt, jag gick och la mig och sov till 1800. Im so fucking tired all the time. Damn, Im a hard working woman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback