veronica mars <3

sony ericsson


13:58
skön slappardag idag, är otroligt bra att vara ledig mitt i veckan faktiskt och speciellt onsdagar för det händer fan inget på onsdagar på jobbet.
Har hela dagen på mig att kolla mina tvserier som jag fixat men inte hunnit kolla då min fittdator har dött och får då smygfixa dem till mammas dator så hon inte blir arg på mig! Hon tror att jag ska döda hennes dator också som jag säkert skulle göra om jag hade full kontroll över den ;D i suxxxx.

Fy fan vad jag jättegärna vill ha sony ericsson z610i, den är så fin! Och då skulle jag absolut ha den i blå, jag kollar pricerunner every day och hoppas på att priset ska gå ner ;( men eftersom den är relativt ny så går det rätt segt ;D kommer väl köpa den nästa år eller något om jag vill ha den billigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback