and they all look just the same

image45

jag hade helt glömt bort att Weeds hade börjat sända igen, deras tredje säsong så jag kollade alla nya avsnitt på tv-links.co.uk (sjukt bra sida) speciellt om man har en skitdator som jag har. och jag måste säga; SJUKT bra avsnitt, jag tyckte de tre första avsnitten (som jag såg för någon månad sen) var rätt sega men nu har de verkligen blivit bra och jag skratta gott många gånger. om man har missat att se serien så handlar det om Nancy som är en ensamstående mamma som säljer knark och måste ta hand om sina två söner, till "hjälp" har hon dock sin döda mans bror Andy.
i säsong tre har Mary-Kate Olsen en roll som en kristen weed-smoker ;D jag rekommenderar verkligen att ni ser den serien! TV-LINKS.CO.UK!!!!!!!!!!!!!!

jag har verkligen sjukt mycket problem med min dator, jag måste köpa en ny! men jag har beslutsångest!!!
fast det funkar inte med en dator som inte orkar köra för många program på samma gång och som man måste starta om 3 gånger om dagen!

ÅH just det, mina böcker har kommit!!!!!!!!! nu kan jag äntligen få läsa bland annat Mötley Crüe: confessions of the world's most notorious rock band och Jenny av Jonas Gardell.

Kommentarer
Postat av: Egoina

nej jag håller med.. ben & jerrys ska det vara!!

Postat av: Egoina

haha, det är bra :P

2007-10-04 @ 18:08:50
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Egoina

NÄHÄ!

2007-10-06 @ 22:24:03
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback