supersugen

bajs
- har varit så jävla bakis idag, huvudvärk som vägrade gå bort med hjälpa av ipren, sen spydde jag upp iprenen men som tur var så sov jag bort skiten, vakna 1730 och mådde mycket bättre. men jag är fortf sjukt seg.
- att jag är så lättirriterad, speciellt när det kommer till J, jag blir så sjukt arg på honom för att han har så mycket dubbelmoral! 

bra
+ filmen superbad, jag hade fått ner en skitdålig kvalite men den var rolig! så där är ett bra tips till film om ni har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

godnatt :)

Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Egoina har idag tagit bort säkert 10 kommentarer från mig idag. Jag skriver inte som alla andra gör därför ratas jag, hon är en feg person som inte klarar av att ta kritik. Hon har enbart kommentarer kvar som ger henne den bekräftelse hon vill ha. Detta är humor, detta skrattar jag åt. Hon som är så cool, så ball. Varför vågar hon inte ha kvar mina kommentarer mån tro? Jag skickar runt detta till flera personer i mitt namn för at se reaktionen. Kalla mig vad ni vill, jag vill se hur just du ställer dig till sådant här. Varför ska personer som inte vill lägga sig i samma led och gilla allting bort? Varför ska inte dom få också synas? Jag försöker ändra inte din åsikt här. Jag ger kritik åt saker och ting. Egoina är bara ett exempel på vad väldigt många gör i bloggosfären idag, att enbart ha kvar såna som ger en bra kritik. Nu är det kommentarer som ligger inom gränsen av vad som kan uppfattas som rena personangrepp såklart. Vad tycker du om det Egoina och så många andra gör dagligen?
Egoina hittas på http://egoina.blogg.se

2007-10-23 @ 15:50:08
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback