thats a secret i'll never tell

this is so much fun! jag vet nu att jag ska få två gäster denna månaden, jävligt snygga gäster faktiskt vid namn Frida och Anna. den första kommer den 19:e oktober och det är Frida, vi ska tydligen träffa någon kille vid något namn som bor någonstans och ska nog festa med honom? jepp, thats Frida always hooking with boys (och hon har pojkvän) men var inte orolig, hon skulle aaaaaaldrig vara otrogen, i think?
Anna, den lilla apan ska komma den 24:e och stanna i 5 dagar, orkar jag? Of course! det är hon som inte kommer orka :D mwahahha. Henne ska jag bryta ner och bygga upp so she be just like ME! just fan, hon är vegetarian....

imorgon fredag, ska jag träffa Erik, Malou och Martin och ta en sväng på stan och förhoppningvis hitta snygga kläder, häftiga accessoarer och jag borde nog skriva en lista på vad jag behöver, har funderat på att skaffa en nytt schampoo nu i en månad (ett bra schampoo alltså) och annat skit som man bara glömmer att man behöver.

och på lördag är det den stora oktoberfesten! det kommer bli kuuuuuuuuuul, ska kankse klä ut mig en till en tysk whatever you call it....................... och dricka öl? det verkar nog som jag måste det. oh no.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback