dont you just love life?

efter nästan en vecka av inget internet hemma pga att datorn bara dog (ok jag kanske inte är så snäll mot honom alltid men måste han dö för det?) så drog jag hem till Jan och fick den fixad, efter lite bråk.......... i hate WoW
Nu har jag både en fungerande dator OCH en ny tv, en philips 32" and i love it. fast jag har inte installerat in den än för man skulle vänta en timme eftersom man har flyttat den blablabla............ men jag vill ju inte att den ska bli bajs så jag får väl vänta.
i helgen (fredagen) var jag på the party of the year, hemma hos Max, Sedir, Emelie och David. mycket alkohol och en videokamera gjorde århundradets film som jag verkligen inte kommer posta här eftersom jag dansar så jävla fult i den................. (JAG VILL DÖ) tur att det inte blev något på första bandet för det var där jag gjorde mest bort mig med att försöka övertala Alex (girl) och Björn (well boy) att ha trekant med mig och som Alex sa "Karin är min och Björns ett-årspresent" well well vad ska man säga IM ADORABLE! ;D
lördagen var mindre lyckad (ja, jag tyckte fredagen var lyckad även fast jag ville älska med Alex och Björn) Jan fyllde år, min bästa kompis Fredric var där och gick efter 10 min av Karin-time MWAHAHHHAHAA, han hatar mig :'( men jag fick ju iaf umgås med min Lottis and that makes everything OK! + att jag slog en kille på käften :)

here are some pics:
my new tv, a pic from the party of the year (so me) and my undies (eh)
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback