flytt skauneland

image33Nu har jag bott hemifrån i en helt "ny" stad i 6 dagar! 60 mil ifrån mamma i Helsingborg till Bergshamra i Stockholm, de första dagarna kändes ovana och jag hade liiite (mycket) hemlängtan (till mamma) men sen när dagarna började gå och jag träffade vänner (så som Max och Lottis <3) så kände jag mig mer hemma.
Veckan har annars gått bra, jag har varit på stan med Lottis, Haft kvällsmys med Max och Sedir i deras nya lägenhet som är riktigt fin! Igår var jag ute och drack alkohol med Lottis, grepa, Marke, två kompisar till Marke (som båda hete Jacob), Jan, Johan (kmat) och kohn. Det slutade hemma hos Marke där jag, kohn och jacob(en av dem) låg och spela någon frågesport på kohns mobil............. Jag sov kaske 2 h där och drog hem vid 10 när de andra sov, jag kom på att jag behövde alkohol till ikväll och sjukt sliten så drog jag till systemet och köpte cider.
Sen sov jag i 5 h och ska nu snart duscha för jag ska på en inflyttningsfest ikväll :D

Det enda negativa med flytten till Stockholm (förutom att sakna mamma) är att jag inte har något att göra under dagarna :( its brrrrrrring! jag fördriver tiden med att sitta vid datorn och hoppas att någon är hemma.
Nästa vecka ska jag sååå till urban outfitters! och kolla Gilmore Girls med Martin. (och kanske börja träna, höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback