kautkurt <3 loatiz

Gud vad tiden går sakta, igår blev ingen inflyttningsfest. Jag hade ingen ork att vara pepp så jag drog hem till Marke/Lottis igen och drack lite cider, sen drog vi hem till Gunnar (Jacob) och umgicks, det slutade med att någon blev alldeles FÖR FULL och kunde knappt gå (inte jag) Det var asjobbigt men jag skrattade gott ;D
Dagen har jag fördrivit med formel 1 (fy fan vad segt) och finnkampen (mycket roligare) hemma hos Marke/Lottis där jag också sov över, lär ju sova där fler gånger ;)
Åh, vad jag längtar till Elaine flyttar upp i Januari, därför jag tycker tiden går sjukt sakta för det är fan låångt tills dess!
Får väl försöka klara mig utan henne ändå, hade dock varit sjukt skönt att ha ett eget place.............

Kommentarer
Postat av: Malou

HALLÅ KARIN? vi kommer om en månad!!!

Postat av: karin

haha, jo ni får räcka så länge ;P

2007-09-12 @ 12:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback