mad world

image37

OK, jag har kanske inte världens mysigaste rum, och det ser rätt tråkigt ut på väggarna men jag har iaf försökt få det hemtrevligt här! Jag satte upp gardinerna idag, förstår inte varför jag har skjutit upp det så länge för det blir genast mycket bättre och jag fick en matta av E som jag tycker faktiskt passade in med färgerna! weii, bilderna visar inte riktigt hur fint det är ;D
Jag har haft en urttrist dag, började i hässelby där jag vaknade upp ensam och tänkte inte stanna en minut för länge och drog efter 10 min, tunnelbanan hem satt jag och lyssna på Damien Rice och msna på mobilen, mycket underhållande.........
Igår var mer händelserik eftersom jag var hemma hos Martin och kolla Gilmore Girls, det är nice när man har samma humor och skrattar som fan åt Lorelais kommentarer och sjuka skämt. Vi åt också en nyttig middag som bestod av sallad och kyckling, alltså kycklingsallad. Mindre nyttigt var glassen efteråt (Ben & Jerrys) detta medans vi kollade på Mean Girls. Martin har också två sköna rumskamrater som jag snackade lite med (blev ju en del snuskiga skämt/kommentarer, but what to do? i love it!).

+ mamma hitta min keps
- mensvärk

vad fan ska jag göra imorgon?

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback