alla goda ting är tre. därför borde jag blivit trilling.

helt onödig och töntig lista men jag orkar inte något annat!

Tre namn du går under :
1. karin
2. kautkurt
3. jag er best

Tre saker som skrämmer dig :
1. valar
2. stora statyer/monument
3. dinosaurer

Tre saker du brukar ha på dig :
1. leggings
2. diadem
3. min senaspgula mössa

Tre sanningar :
1. jag har ett stort sockerbehov
2. älskar skvaller ;/
3. gillar ensamhet

Tre av dina hobbys :
1. läsa bloggar
2. bråka med peter
3. kolla tvserier

Tre saker du verkligen verkligen vill ha :
1. snyggare kropp
2. miljontals kronor
3. FRED PÅ JORDEN!

skulle du gissa på att den här tjejen egentligen är rädd för någonting?
skulle inte tro det!

(dock ser mina ögon helt bajs ut)

redd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback