en ny början

Så ligger man här med en äcklig migrän, jag vet att man inte bör sitta vid en dator då men jag har väldigt svårt att sova :(
Det har hänt en del sen senaste inlägget ;) no shit, det var ett tag sen jag skrev sist.

Lista på saker som hänt;

Blivit sambo med min pojkvän Peter
Varit i grekland en vecka i somras
Har blivit faster igen till en flicka vid namn Linnea i somras :D finaste ever!
Blivit särbo med min pojkvän Peter
Bråkat rejält med två av Peters kompisar
Skaffat gymkort!

Kanske inte var den längsta listan i världen ;D men det är mer än nog! jag menar en ny brorsdotter? HERREGUD det slår allt :D och jag har till och med gjort ett fint kollage bara på henne! (plus lite andra folk som hennes morsa och farfar (min far)


sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback