hej jag är tönt


Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Karin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Krig
3. Flicknamn: Kerstin
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Kock
6. Färg: Klarblå?
7. Klädesplagg: KLÄNNING
8. Mat: Kycklingsoppa
9. Sak i badrummet: Kran
10. Plats/stad: Kalix
11. En orsak att vara sen: Katten kräktes på mina skor!
12. Något man skriker: KÄFTEN!
13. Film: Kalle Blomkvist
14. Något man dricker: Kiss
15. Band: Kasett
16. Djur: Kanin
17. Gatunamn: Karl Crooks gatan
18. Bil: Kia
19. Sång: Kom och ta mig långt härifrån - Brandsta Citysläckers
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Krismöte

try it you'll like it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men karin. Något som man dricker: KAFFE KANSKE :P Eller du dricker kiss?

2009-03-19 @ 20:18:10
Postat av: karin

det är mycket du inte vet om mig, vem du än är ;)

nej men det var det första som kom till mig ;( så tyst!

Postat av: Anonym

Det är jag som kommenterat, skrev mitt namn men det ville tydligen inte visas?!?! :P // Mysan

2009-03-24 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback