hitta bostad är ett helvetet

Eftersom jag bor i en andrahandslägenhet på 23 kvm som är för studenter och betalar överpris och Peter bor i en lägenhet med sin kompis som är lite koko så vill vi desperat hitta en lägenhet på hans bostadskö, idag var vi på en visning.
Lägenheten ligger i Stureby, en tvåa på 56 kvm och ligger riktigt nära tunnelbanan som tar 14 min till slussen, WOHO!
Kruxet är bara att vi ligger på 24e plats och ja, det var en riktigt bra lägenhet :( Så den får vi förmodlingen inte. Skitbajsfitta,men jag tackade ja till den och hoppas nu på det bästa!  GUD SNÄLLA GE OSS DEN LÄGENHETEN SÅ SKA JAG FRÅN OCH MED NU VARA EN FIN FLICKA SOM ALDRIG RAPAR, FISER OCH SVÄR! Eller det kanske är fel approach, för jag menar det spelar väl inte Gud någon roll om jag inte gör de där sakerna.... ?
Aja, gör mig en tjänst bara för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback