nykterhet och det svenskaste som vi har

Jaha, nu har melodifestivalen varit och det var nog ingen som trodde att Malena skulle vinna när hon låg på typ åttonde plats.... ;) Men Peter hade koll och tippade den som vinnare, jag ville dock att Sarah Dawn Finer skulle få åka till Moskva och sjunga på sin hiss ;( Fast jag tror inte att något som vi skickar kommer vinna ändå... Men den kanske placerar sig högt upp ändå SÅ VI SLIPPER KVALA HELA TIDEN!
Jag var på Södermalm - Ett ställe och kollade på skiten, med elaine och resten... David från Helsingborg var på besök av någon konsting anleding. Men det var trevligt att träffa honom :) Och nästa gång är jag väl bjuden på din fest va? ;P
Jag drog hem tidigt pga min nykterhet och att vara nykter bland alla andra onyktra gör mig uttråkad. Hade verkligen ingen lust överhuvudtaget, sry Elaine!



Mitt fina kollage på två söta hundraser som jag absolut måste ha, undra om de ens skulle gå bra ihop ;D

doggs

Kommentarer
Postat av: susanna

tja karin. visste inte ens om att du hade en blogg ;P

ja. sarah var lätt bäst!! Men tur att ugglas inte vann iaf ;P haha

Postat av: elaine

fy faaan karin. så jävla dåligt. men vi får leka mer en annan gång. puss

2009-03-15 @ 16:47:35
URL: http://ilejn-elaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback